Konfliktinių situacijų tarp pacientų, jų atstovų ir sveikatos priežiūros įstaigų daugėja. Dažnai konfliktai kyla tiesiog dėl nesusikalbėjimo, kai paciento lūkesčiai nesutampa su medikų atsakomybės ribomis ir galimybėmis. Tokios situacijos dažniausiai lydimos pacientų žodinių ar rašytinių skundų.

Konfliktų atvejais operatyviai įvertiname situaciją ir galimą riziką sveikatos priežiūros įstaigai ir medikams. Rekomenduojame tolimesnę bendravimo taktiką su pacientais, jų atstovais ir kontrolės institucijomis, parengiame atsakymus į rašytinius skundus.

Atnaujinta: 2023-03-31

Konsultuokis

KONSUS e-parduotuvė
Laisvės al. 42-2
LT-44246 Kaunas
Lietuva
Ekspertai
  • Teisininkas Konsultacijos
    Teisininkas
  • Ekspertas Konsultacijos
    Ekspertas
  • Advokatas Konsultacijos
    Advokatas
E-paslaugos